czwartek, 10 września 2015

KREATYWNA CZYTELNIA | NR 1

KREATYWNA CZYTELNIA - MG LOVE DESIGN BY MARTA GŁUSZEK

LINKI GODNE POLECENIA

Tak jak zapowiadałam na FB profilu ruszam z nowym cyklem, który (o ile przypadnie Wam do gustu) będzie pojawiał się cyklicznie w czwartkowe poranki. Bardzo często przeglądając moje ulubione blogi trafiam na niezwykle wartościowe artykuły, często niestety też po przeczytaniu nikną one w gąszczu codziennych informacji. A szkoda... Internet jest pełen niesamowicie kreatywnych i inspirujących osób, aż szkoda się tym nie dzielić :) Ten cykl ma na celu stworzenie zbioru ciekawych, przydatnych, a czasami nawet zmuszających do refleksji informacji do których zarówno ja i Wy możemy wrócić w każdej chwili. Tematyka mimo, że raczej dowolna będzie krążyć wokół tematów związanych z biznesem, kreatywnością, designem oraz rozwojem osobistym. To są zagadnienia, którymi się interesuję i liczę, że dzięki tej liście chociaż jedna osoba odkryje nowe ciekawe miejsce w sieci. Dziś nie będę się zbytnio rozpisywać, bo całkiem sporo czytania znajdziecie w linkach poniżej. Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam miłej lektury!




Wiem, że czytania było dużo, ale jestem ciekawa czy znacie te blogi i portale? Odwiedzacie i czytacie? Czy znaleźliście w tych linkach coś nowego co Was zainteresowało? Czekam na Wasze opinie! :)


Pozdrawiam


Jeśli podoba Ci się to co piszę i sposób w jaki to robię, zostaw po sobie ślad:) Będzie mi bardzo miło, gdy napiszesz komentarz, udostępnisz post lub polubisz stronę bloga MG love DESIGN na FB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz