poniedziałek, 11 kwietnia 2016

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

Cykl: INSPIRUJĄCE WNĘTRZA

Dawno nic dla Was nie pisałam... Bardzo mi tego brakuje, ale przyznaję uczciwie, że w najbliższym czasie to się raczej nie zmieni. Mam bardzo dużo pracy z bardzo krótkimi terminami i jeszcze nie odkryłam sposobu na pogodzenie wszystkiego co chciałabym robić z czasem jakim dysponuję. Ale usilnie go poszukuję! Kupiłam porządny organizer, żeby lepiej wszystko planować i powoli zauważam efekty :) Choćby dzisiejszy post, nie będzie zbyt długi, ale BĘDZIE i to już jest postęp! Dziś zaproszę Was do mieszkania, które pomimo prostego wystroju, bardzo przykuło moją uwagę. Jeśli jesteście ciekawi dlaczego to zapraszam do dalszego czytania.

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

                                                                                                                               Zapraszam!

Z ROŚLINNYM AKCENTEM

Mieszkanie które chcę Wam pokazać znajduje się w Sztokholmie, a jego powierzchnia wynosi 76 m2. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że w sumie nic ciekawego... Ale mnie to mieszkanie w jakiś sposób zauroczyło. Prostota, minimalizm i przytulność - tak w trzech słowach można je scharakteryzować. We wszystkich pomieszczeniach króluje biel, drewno, zieleń oraz czarne dodatki. Dzięki temu, że mieszkanie jest dobrze nasłonecznione, posiada odpowiednio dobrane oświetlenie oraz jego głównym dodatkiem są rośliny w kolorze nasyconej, ciemnej zieleni, całość jest bardzo przyjemna w odbiorze. Zwróćcie uwagę na konsekwencję z jaką dobrane są dodatki. Widać, że wszystko jest dokładnie przemyślane i nie ma tu miejsca na przypadkowość. Mnie ujęła prostota całego założenia i przytulność jaką stworzyły rośliny... Zobaczcie sami i koniecznie dajcie znać czy Wam również się podoba.

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

MIESZKANIE W BIELI OŻYWIONE ZIELENIĄ

(źródło fot. : fantasticfrank.se)



Pozdrawiam




Jeśli podoba Ci się to co piszę i sposób w jaki to robię, zostaw po sobie ślad:) Będzie mi bardzo miło, gdy napiszesz komentarz, udostępnisz post lub polubisz stronę bloga MG love DESIGN na FB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz