środa, 30 grudnia 2015

SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY!

Sylwestra - MG LOVE DESIGN BY MARTA GŁUSZEK

Noworoczne życzenia!

Z okazji zbliżającego się Nowego Roku, chciałam Wam podziękować na wstępie za to, że jesteście! Blog całkiem niedawno obchodził roczek, wiele się zmieniło przez ten czas. Otworzyłam własną działalność, na brak zleceń nie mogę narzekać, prowadzę bloga, który był moim wielkim marzeniem. Dzięki niemu cały czas się rozwijam co przekłada się również na jakość pracy zawodowej. Udało mi się również przez ten czas poznać niesamowite osoby i z tego powodu jestem najbardziej szczęśliwa <3

Życzę Wam, aby ten nowy nadchodzący rok był dla Was lepszy niż poprzedni, abyście znaleźli w sobie siłę i motywację do realizacji własnych marzeń i celów. Tylko tyle... a może aż tyle!
Świętujcie, bawcie się i pożegnajcie Stary Rok z przytupem i radością, a ja Wam jeszcze raz dziękuję po prostu za Waszą obecność! 

Pamiętacie mieszkanie w szarościach? Jest to jeden z najpopularniejszych blogowych postów. Na potrzeby sytuacji dziś w wydaniu sylwestrowym :) Na Facebooku znajdziecie zdjęcie w wyższej rozdzielczości.


Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz